گردو پوست کاغذی چیست؟

گردو پوست کاغذی چیست؟

گردو پوست کاغذی همانطور که از اسمش پیداست گردوی پوست نازکی است که مغز آن به راحتی جدا می‌شود به دلیل راحت شکسته شدن این گردو و تجربه خوبی که استفاده از آن دارد، عموم مردم وقتی به فکر خرید گردو می‌افتند، دوست دارند گردو پوست کاغذی بخرند اما معیار پوست کاغذی بودن گردو چیست؟

در بین مردم و عرف بازار گردوی پوست کاغذی به گردویی گفته می‌شود که وقتی دو عدد گردو را بر روی هم گذاشته و با دست فشار دهید بشکند، اما به چنین گردوهایی باغ دارها پوست کاغذی یا کول کاغذی نمی‌گویند بلکه به گردویی گفته می‌شود که وقتی یک گردو بین انگشت اشاره و شست دست گذاشته شود با یک فشار کوچک کول آن(پوست چوبی گردو) شکسته شود.

یعنی گردو پوست کاغذی واقعی بسیار پوست نازکی داشته که با فشار دو انگشت شکسته می‌شود.

 


خرید مغز گردو درجه یک

قیمت روز انواع گردو با پوست،‌ مغز گردو و…


 

مقدار برداشت از چنین گردویی به نسبت گردوهای دیگر کم است و به دلیل پوست نازک‌‌شان قبل از برداشت خوراک کلاغ و پرندگان دیگر می شود؛ برای همین گردوی پوست کاغذی واقعی کمیاب و تقریبا نایاب است. البته در برخی بازهای زمانی خاص ما در فروشگاه پوست کاغذی این محصول را به مشتریانمان عرضه می‌کنیم اما مقدار آن بسیار محدود است و در مدت زمان کوتاهی به فروش می‌رود و موجود ما تمام می‌شود.

 

با این حال در نظر داشته باشید گردوهایی که برای شکستن پوستشان نیاز به سنگ و … نیست و با فشار دادن دو گردو بر روی هم شکسته می‌شوند نیز اغلب اوقات گردوهایی با کیفیت هستند و طعم و رنگ مطبوعی دارند و اینگونه نیست که اگر گردویی پوست کاغذی نبود، خوب نیست.

`

دیدگاه شما

نظرات سایر کاربران

  • سعید آبدار 07 اردیبهشت 1400

    سلام…، برای اولین بار ،مقداری گردو از این سایت خرید کردم. بهیچ وجه فکر نمی‌کردم کیفیت ، تازگی و مزهٔ فوق‌العاده دلنشین این محصول، تا این حد عالی و بی نظیر باشه، به همین خاطر خود را ملزم میدانم که علاوه بر معرفی پوست کاغذی به دیگران، هر موقع عزم خرید گردو داشته باشم ، فقط از پوست کاغذی خرید کنم.
    سپاس بیکران بابت زحماتتان و تشکر فراوان بخاطر ارائه خدمات ارزشمندتان…
    پیروز ،تندرست و موفق باشیـــــد.☘️💝